Szkolenia marketingowe

Równolegle z doradztwem marketingowym od 2013 r. prowadzę także szkolenia marketingowe i biznesowe. Obecnie jako B&L Consulting posiadamy certyfikat ISO, tj.: wdrożony System Zarządzania dla dostawców usług szkoleniowych zgodny z normą PN-EN ISO 29990:2010 i jesteśmy wpisani do rejestru podmiotów mogących świadczyć Usługi Rozwojowe. Oznacza to, że możemy świadczyć usługi szkoleniowe dla MŚP z dofinansowaniem ze środków UE nawet do 80 %!

Specjalizujemy się w organizacji i prowadzeniu indywidualnych oraz grupowych szkoleń i warsztatów w następujących obszarach:

  • Marketing:
    – podstawy marketingu,
    – budowa strategii marketingowej,
    – planowanie komunikacji marketingowej,
    – digital marketing,
    – social media marketing (w tym kampanie Facebook Ads),
    – event marketing,
    – marketing automation (automatyzowanie komunikacji z klientami na różnych etapach lejka konwersji),
    – kampanie Google Adwords,
    – branding,
  • Zarządzanie:
    – tworzenie modeli biznesowych w oparciu o narzędzie Business Model Canvas,
    – projektowanie propozycji wartości w oparciu o narzędzie Value Proposition Canvas,
    – projektowanie eksperymentów biznesowych (tworzenie MVP, formułowanie i weryfikacja hipotez biznesowych).
  • Sprzedaż:
    -skuteczne techniki sprzedażowe,
    – projektowanie procesów sprzedażowych,
    – warsztaty sprzedażowe.
  • Startupy:
    – wprowadzenie do świata startupów,
    – growthhacking (hackowanie wzrostu, narzędzia growth hackera),
    – projektowanie eksperymentów biznesowych (walidacja modeli biznesowych),
    – pitching dla startupów (Pitch Deck – przygotowywanie prezentacji inwestorskich).

SZKOLENIOWCY

Szkolenia marketingowe i biznesowe organizowane przez B&L Consulting prowadzą współpracujący eksperci z Lublina.

Jacek Lipski

Marketer z wieloletnim doświadczeniem, które zdobywał od 2006 r. w korporacyjnych działach komunikacji i marketingu w branży energetycznej (Vattenfall Distribution Poland, Gliwice) i finansowej (Żagiel S.A., Warszawa) oraz w agencji reklamowej (Vena Art, Lublin). Od 2015 r. prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową pod marką B&L Consulting.

Realizował szkolenia i warsztaty m.in.: dla Innogy, Lubelskie Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości, Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny AEROPOLIS, EuroCompass (projekt „Kreatywny pracownik”), Międzynarodowe Szkoły Paderewski, Lubelska Wyżyna IT, Fundacja Teatrikon, studio projektowe „Renata pisze”, 4-te piętro, Enterprise Europe Network, Mani&PediInstitute, Fundacja Tygiel, Miejska Biblioteka Publiczna w Radzyniu Podlaskim, Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości w Lublinie, Referat ds. Turystyki Urzędu Miasta Lublin, projekt „Startup Małopolska”, Nasutów Zdrój sp. z.o.o., Wyższa Szkoła Bankowa Poznań (oddział w Chorzowie), projekt Startup Art” (Warszawa), Compensa, Arkona Laboratorium Farmakologii Stomatologicznej, Instytut Rozwoju Szkolnictwa Wyższego, Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Lublin oraz projekty „Wspieranie Edukacji Ekonomicznej” („Biznes Inspiruje Młodych” w ramach Lubelskiego Instytutu Inspiracji) i „Startup Art”, a także Terminarz Medyczny Nurseum, Autobroker i AutoTorino, Warsztaty Kultury, Lubelska Szkoła Pływania, neON Team, projekt „ScaleUp”, projekt „Dobry Pomysł” PFR, projekt „Kuźnia Startupów” (Tarnów), projekt „PROspołeczni” (Inkubator Uniwersytetu Warszawskiego), „Smart Foodies Weekend”, projekt „Szkoła Młodych Przedsiębiorców” (Racibórz), Centrum Innowacji i Transferu Technologii Politechniki Lubelskiej, ACOMM Public Relations Boutique i Urzędu Miasta w Jaśle. Tylko od września 2016 do maja 2017 r. we współpracy ze Startup Academy przeszkolił ponad 120 startupów z Lublina, Kielc, Rzeszowa i Stalowej Woli w ramach Platformy Connect i TechnoParkBiznesHub.

Tematyka prowadzonychszkoleń:
– marketing i branding,
– social media marketing,
– Facebook Ads,
– metodologia Business Model Canvas, Value Proposition Canvas oraz Lean Startup,
– pitching dla startupów (przygotowanie prezentacji inwestorskiej – pitch deck).

Więcej informacji

Michał Korba

Growth Manager w UserEngage.com czyli narzędziu do automatyzacji marketingu, Chief EverythingOfficer i CO-Founder w iWisher.pl aplikacji dzięki której Twoi znajomi spełnią Twoje marzenia. Wcześniej przez 6 lat kierował projektami internetowymi w agencji reklamowej VenaArt. Zbierał doświadczenie w obszarze marketingu w firmie doradczej jako konsultant ds. public relations i po stronie klienta jako specjalista ds. marketingu w sieciowym centrum rozrywki. „Fanboy” marki Apple, pasjonat i teoretyk Internetu. Praktyk e-marketingu. Trener w Startup Academy. Wykładowca na studiach podyplomowych AGH w Krakowie, WSB w Katowicach i Politechnice Lubelskiej. Organizator pierwszego w Lublinie TEDxa oraz wyjątkowego projektu MediaLab Lublin Battle.

Tematyka prowadzonych szkoleń:
– wprowadzenie do świata startupów,
– metodologia Business Model Canvas, Value Proposition Canvas oraz Lean Startup,
– projektowanie eksperymentów biznesowych,
– marketing automation,
– sprzedaż,
– growthhacking,
– pitching dla startupów,

Więcej informacji – Linkedin

Marcin Wozniak

Specjalista w zakresie marketingu internetowego, zwłaszcza SEM i social media. Ma bogate doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji kampanii Google AdWords, YouTube i Google Display Network. W obszarze mediów społecznościowych kieruje swoje działania głównie na  Facebooka i Instagrama. Zajmuje się przygotowywaniem strategii, administracją profilów firmowych, planowaniem reklam, tworzeniem wartościowych treści oraz raportowaniem podjętych aktywności.  Umiejętności marketingowe rozwijał w Vena Art, jednej z największych agencji marketingowych w województwie lubelskim. Od połowy 2015 roku prowadzi własną agencję EPIC, w której skupia się przede wszystkim na prowadzeniu mediów społecznościowych i kampanii SEM. Realizował szkolenia i warsztaty z zakresu Google AdWords i social media m.in. dla Fundacji Sztukmistrze, Pierre Lupina, Fundacji Teatrikon, Ogólnopolskich Spotkań Teatralnych „Zwierciadła”.

Tematyka prowadzonych szkoleń:
– kampanie Google AdWords (podstawy, reklama w wyszukiwarkach, budowa kampanii, rozszerzenia reklam, optymalizacja, sieć partnerska, remarketing),
– social media marketing na Facebooku oraz Instagramie.

Więcej informacji – Linkedin

Anna Prończuk-Omiotek

Manager, doradca i szkoleniowiec, a także doktorantka na Wydziale Ekonomicznym UMCS. Przeprowadziła ponad 1550 godzin warsztatów i przez 1780 godzin przygotowywała 1000 slajdów. Jej prezentacje widziało w sumie 3400 osób.

Od 8 lat działa w Lublinie jako organizatorka eventów, kreatorka przedsiębiorczości i pozytywnych zmian. Pracowała m.in. jako manager lubelskiego oddziału akceleratora przedsiębiorczości Business Link, gdzie koncentrowała się na potrzebach lokalnego środowiska startupowego. Aktualnie organizuje spotkania branżowe „Lublin IT” i koordynuje lubelski oddział „infoShareAcademy”, gdzie współpracuje z firmami IT, programistami oraz osobami, które chcą zmienić branżę i znaleźć pracę jako programista.

Tematyka prowadzonych szkoleń:
– innowacje i startupy,
– wystąpienia publiczne,
– zarządzanie małym zespołem,
– zarządzanie projektami,
– event marketing.

Więcej informacji – Linkedin

Potrzebujesz dobrego szkolenia lub warsztatu marketingowego i/lub biznesowego? Chcesz skorzystać z dofinansowania nawet do 80 %? Odezwij się do nas, ustalimy szczegóły – Jacek Lipski, 501 425 828, j.lipski@bl-consulting.eu . Spokojnie możesz też zaczepić nas na Facebooku.

Jacek Lipski | tel. 501 425 828 | e-mail: jlipski@bl-consulting.eu | Lublin |    |    |   
B&L Consulting | 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana 11a, biuro 3